سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام بیش از ۵۰ ژیمناستیک‌کار طی یک سال به مسابقات کشوری

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: در یک سال گذشته بیش از ۵۰ ورزشکار به مسابقات کشوری اعزام شده‌اند.

وحید صادقی با اشاره به بهبود عملکرد ژیمناستیک اردبیل در رقابت‌های کشوری، گفت: در یک سال گذشته بیش از ۵۰ ورزشکار در بخش دختران و پسران به مسابقات کشوری اعزام شده‌اند و با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده انتظار می‌رود با چشم‌انداز ۱۰ ساله، یک تیم کامل از ورزشکاران با پشتوانه‌ای از تجربه و مهارت، آماده برای رقابت‌های کشوری و جهانی از استان اردبیل شکل بگیرد.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل می گوید: استان اردبیل از زیرساخت مناسبی برای پیشرفت ژیمناستیک برخوردار است و این مسئله با برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان در استان نیز مشاهده شد. پیشرفت ژیمناستیک استان تنها با سرمایه‌گذاری و پافشاری بر رده‌های پایه و توجه به زیرساخت، که اصلی‌ترین هدف هیئت است، میسّر می‌شود.

به گفته او، اهداف هیئت ژیمناستیک،صرفا به تمرکز بر تامین زیرساخت‌ها محدود نشده و احیای سایر ورزشکاران و هم‌چنین تجلیل از قهرمانان مدال‌آور، برای افزایش روحیه آن‌ها از دیگر برنامه‌های مهم این هیئت بوده است. در این راستا سعی داریم با کمک گرفتن از پیشکسوتان و روی کار آمدن افراد مجرب، به اهداف خود در راستای پیشرفت ژیمناستیک استان، دست یابیم.

 صادقی حمایت از ژیمناستیک دختران و بانوان را یکی از وظایف اصلی هیئت دانست و عنوان کرد: ژیمناستیک بانوان اردبیل با توجه به پتانسیل مناسبی که استان دارد، هم در اردبیل و هم در شهرستان‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

او گفت: کسب یک مدال طلا و ۲ مدال نقره در مسابقات المپیاد نشان‌گر توانایی بالای دختران در این رشته است. از این رو تصمیم داریم با جذب مربی سطح اول کشوری برای ژیمناستیک بانوان، قدم مهمی را برای پیشرفت هرچه بیشتر این رشته در استان برداریم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.