سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت بیش از ۱۵ گروه در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در مشهد

پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج، با هدف شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های توانمند مردمی و حمایت از محصولات برگزیده، با رقابت بیش از ۱۵ گروه در مشهد آغاز شد.

عبدالله امینی‌فر مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) گفت: به دنبال این هستیم تا برگزاری رویداد‌هایی نظیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج، قدم‌های جدی در ترویج و گسترش گفتمان اسلام و انقلاب بردارد، وقتی می‌بینیم جوانان ما در این راستا تولید محتوا‌های خوبی دارند و با انگیزه زیاد در این راه قدم برمی‌دارند، خرسند می‌شویم.

وی شناسایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های جامعه و تولید حجم زیادی محتوا در موضوعات مختلف نیز از اهداف برگزاری این رویداد‌ها دانست و افزود: امروز تامین بستر برای ارائه دادن کار‌های تولیدی توسط ۱۵ تیم برگزیده استانی که بازاریابی رویدادی و یا اورمارکتینگ فراهم شده و از طرفی این فرصت و حمایت توسط مسئولان استان سبب رشد بیشتر در جوانان خلاق و فعال می‌شود.

امینی‌فر با تأکید بر اینکه تیم‌های برگزیده در مرحله کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج که بهمن‌ماه در تهران برگزار می‌شود حضور خواهند داشت، گفت: یکی از بحث‌هایی که در این رویداد مدنظر قرار دارد شناسایی تیم‌های توانمند متناسب با موضوعات اعلام شده است که می‌توانند از حمایت‌های سازمان‌های مختلف بهره‌مند شوند و با وجود اینکه گروه‌های زیادی در رشته نرم‌افزار‌های ویژه تلفن همراه، ۷ گروه در رشته بازی‌سازی حوزه تلفن همراه و ۲۱ گروه در رشته پویانمایی آمادگی حضور در این رویداد را دارند، تیم‌های افغانستان هم در این رویداد حضور دارند که ظرفیتی متفاوت نسبت به سال گذشته است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه شورای عالی فضای مجازی استان تشکیل شده است، ابراز کرد: این شورا چهار کارگروه دارد که یکی از این کارگروه‌ها محتوا سازی فضای مجازی و رسانه است.

وی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی به لحاظ اعتباری، تجهیزاتی و زیرساختی ظرفیت بسیار بالایی دارد، یکی از اهداف این رویداد ایجاد هم‌افزایی خواهد بود و با توجه به اینکه ما در یک جنگ ترکیبی سختی قرار داریم و دشمن از تمام ظرفیت خود بهره می‌برد، لذا یکی از ابعاد این جنگ ترکیبی عملیات شناختی است و دشمن از طریق فضای مجازی و رسانه که ظرفیت بی‌کرانی است با محتواسازی قصد دارد باور‌های جامعه ما را تغییر بدهد.

دبیر اجرایی برنامه رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج نیز اظهار داشت: این رویداد به منظور حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی برگزار شده که در آن ۱۵ تولیدکننده، محتوای دیجیتال تولیدی خود را ارائه می‌دهند.

امیرعلی اصغری افزود: در پایان رویداد متناسب با نیاز سازمان‌ها، تفاهم‌نامه‌ای با این تولیدکنندگان امضا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این گروه‌ها در رشته‌های پویا نمایی، موشن گرافیک، نرم‌افزار اندروید، بازی اندروید و هوش مصنوعی به رقابت می‌پردازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.