سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب/بسیج کلمه و شجره طیبه با سلاوت و پاک‌دستی برای کیان جمهوری اسلامی

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز بسیج با تدابیر امامین انقلاب جهانی شده است، گفت : بسیج کلمه و شجره طیبه با سلاوت و پاک‌دستی برای کیان جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند.

مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در حاشیه دیدار بسیجیان به صورت تصویری با مقام معظم رهبری در حسینه ثار‌ه‌الله، بسیج را دلداده انقلاب و امامین انقلاب خواند.

وی اظهار کرد: امروز بسیج با تدابیر امامین انقلاب جهانی شده، امروز نسل اول بسیج مأموریت خود را به نسل جدید خود داده و این راه پرافتخار را ادامه خواهند داد. بسیج کلمه و شجره طیبه با سلاوت و پاک‌دستی برای کیان جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون ایستاده‌اند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تفکر بسیج در غزه را دلیل ایستادگی مردم آن منطقه دانست و تصریح کرد: مردم بی‌دفاع غزه، برای تثبیت هویت فلسطینی خود تلاش می‌کنند و مقتدرانه جلوی زورگویی رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده‌اند.

وی وضعیت رژیم صهیونیستی را در حال انحلال و روبه افول خواند و گفت: اگر حامیان جنایتکار غرب نبودند تا کنون این رژیم غاصب متلاشی شده بود.

گفتنی است، در ادامه بسیجیان در دیدار تصویری به بیانات مقام معظم رهبری گوش فرا دادند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.