سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه پذیرفته شدگان آزمون سردفتری از بلاتکلیفی یک ساله

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از بلاتکلیفی یک ساله پذیرفته شدگان آزمون سردفتری گلایه کردند.

آزمون سردفتری در سال گذشته برگزار شد و اسامی پذیرفته شدگان نیز اعلام شد، با توجه به تسهیل صدور مجوزها، اما با گذشت یک سال از اعلام نتایج  و تصویب سهولت مجوز کسب و کار هنوز پذیرفته شدگان بلاتکلیف هستند.
شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی خواستار رسیدگی به این مشکلات شدند.

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

سلام و وقت بخیر با اعمال درجه بندی و کارآموزی طولانی مدت بعد از یک سال عملا می‌خواهند ما انصراف دهیم. بنابراین خواستار اجرای فوری و کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و همچنین حذف درجه بندی و کوتاه شدن مدت کارآموزی‌های نامتعارف را داریم. به موجب تبصره ۴ ماده ۱ قانون تسهیل، وضع و ایجاد هرگونه محدودیت به هر بهانه‌ای غیر قانونی است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.


با سلام لطفا صدای پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال گذشته باشید یکسال است که بلاتکلیف در درجه بندی، مصاحبه علمی و عملی و همچنین در کارآموزی طولانی مدت هستیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.


یک سال از قبولی پذیرفته شدگان سردفتری می‌گذرد، ولی هنوز تعیین تکلیف نشده ایم. با درجه بندی خلاف قانون تسهیل همه را مجبور به انصراف اجباری کرده اند. خواهش می‌کنم به وضع پذیرفته شدگان سردفتری ۱۴۰۱ رسیدگی کنید.


بادرود و تقدیم احترام ما جمع کثیری از پذیرفته شدگان سردفتری سال گذشته خواستار اجرای فوری و کامل قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و همچنین حذف درجه بندی (محدودیت جغرافیایی در محل تاسیس دفترخانه) و کوتاه شدن مدت کارآموزی‌های نامتعارف و طولانی مدت هستیم. برگزاری آزمون سردفتری به تاریخ ۲۵ آذر ۱۴۰۱ طبق قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار صورت گرفته و مطابق با شرایط اعلامی در دفترچه ثبت نام آزمون و قانون تسهیل، حق مُکتسبه (حق قطعی و ثابت) برای پذیرفته شدگان ایجاد نموده است. آیین نامه اصلاحی قانون دفاتر اسناد رسمی که ایجاد مانع و محدودیت برای پذیرفته شدگان نموده ۶ ماه بعد از برگزاری آزمون و حاکمیت قانون تسهیل، در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ به تصویب رسیده است. طبق ماده ۴ قانون مدنی اثر قانون نسبت به آتیه و آینده است و در گذشته اثری ندارد.پیشاپیش از بذل توجه شما سپاسگزارم.


سلام و احترام لطفا پیگیر حقوق ما باشید بعد از صرف کلی هزینه و وقت، بعد از گذشت یک سال، بعد از هزار امیدی که به این شغل بسته بودیم سازمان ثبت اقدامی برای ابلاغ حکم سردفتری ما ندارد و این موضوع برخی از متقاضیان را ناامید کرد. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.


سلام وقت بخیر ما پذیرفته شدگان سردفتری خواستار اجرای قانون تسهیل در جهت حذف درجه بندی، مصاحبه و رفع هر گونه محدودیت قانونی و پایان دادن به بلاتکلیفی یک ساله هستیم. لطفا رسیدگی کنید.


سلام لطفا پیگیر حق از دست رفته پذیرفته شده‌های سردفتری ۱۴۰۱ توسط سازمان ثبت باشید. ما خواستار حذف درجه بندی ناعادلانه و ایجاد محدودیت در انتخاب مکان دفتر و طولانی شدن روند کارآموزی هستیم. خواهش می‌کنم صدای ما را باشید.


سلام و عرض ادب ما پذیرفته شدگان آزمون سردفتری بعد از گذشتن تقریبا یک سال از ازمون با درجه بندی سازمان ثبت اسناد و اعمال خلاف قانون مانع اشتغال و صدور مجوز شده است. خواهشمندیم در اسرع وقت نسبت به موضوع رسیدگی بفرمایید و صدای ما باشید.


با سلام خدمت شما رسانه مردمی لطفا صدایی ۹۵۰۰ قبول شده ازمون سردفتری باشید که هنوز بعد از یک سال تکلیف ما روشن نیست الان هم با درجه بندی که ثبت را برای ما پیش آورده مجبور به انصراف هستیم لطفا به فریاد ما برسید.


با سلام خدمت شما ما پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱خواهش می‌کنیم صدای ما را به گوش مسئولان برسانید و بخواهید از سازمان ثبت در مورد این بلاتکلیفی قبول شدگان و سنگ انداز‌هایی همچون درجه بندی و کار آموزش‌های طولانی پاسخگو باشند.


سلام علیکم ما پذیرفته شدگان سردفتری خواستار اجرای قانون تسهیل در جهت حذف درجه بندی، مصاحبه و رفع هر گونه محدودیت قانونی و پایان دادن به بلاتکلیفی چندین ماهه هستیم. درجه بندی، ۶ ماه بعد از آزمون سردفتری تصویب شده و در دفترچه ثبت نام آزمون نبوده و بر خلاف تبصره ۴ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوز‌ها است.


سلام سازمان ثبت با درجه بندی که اعلام کرده برای پذیرفته شدگان سردفتری محدودیت ایحاد کرده است. در حالی که قانون تسهیل گفته هیچ مانعی نباید برای کسب و کار‌ها و صدور مجوز‌ها باشد. خواهشا پیگیری کنید و صدای ما پذیرفته شدگان باشید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
مریم
۲۰:۴۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
ممنون وسپاسگزاریم که مشکلات مارا نشر دادید لطفا تا گرفتن نتیجه نهایی کنار ما باشید
امیدوارم همیشه سلامت وبرقرار باشید
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
اگر سازمان ثبت و کانون سردفتران چرا از پرشدن سقف تحریر اکثر دفاتر تهران و شهر های بزرگ خبر نمیدهند چرا از اجاره کردن توکن سردفترانی که سقفشون پر شده خبر نمیدهند
حبیبه خواجه
۱۶:۰۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
ممنون از پیگیری شما
لطفا تا نتیجه گیری قانونی حامی ما باشید
ماسبق نمیشه و ظلم بزرگی درحق پذیرفته شدها اعمال شده صدای عدالت را به گوش همه برسانید . صدای بچه ها باشید لطفا
۱۵:۵۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
درجه بندی خلاف قانون
آیینامه عطف بما سبق نمیشه و نمیتونه ناسخ قانون باشه
لطفا صدای بچه ها باشید
با سپاس از شما
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
سلام. ممنون که صدای ما هستیدما خواستار رفع درجه بندی هستیم.
۹ ماه بلاتکلیفیم لطفا حامی ما باشید
ز،ه
۱۵:۴۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
سلام
من پذیرفته شده آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ هستم و خواستار اجرای کامل قانون تسهیل مجوز کسب و کارها و همچنین حذف درجه‌بندی برای انتخاب شهر محل دفترخانه هستم
گلاب
۱۵:۴۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
نه به درجه بندی
نه به انحصار
نه به مصاحبه علمی عملی
نه به کارآموزی بلند مدت
اجرای صحیح قانون تسهیل را خواستاریم
سمیرا
۱۵:۴۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
ممنون بابت حمایتتون
ولی تا حذف درجه بندی و مصاحبه علمی عملی و کارآموزی طولانی مدت
دست از تلاش بر نمیداریم
امیدواریم همچنان حامی ما باشید
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
درود بر شما
ممنونم که حامی ما هستید
از شما بینهایت سپاسگزارم
میثم
۱۲:۴۶ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
ممنون بابت پیگیری پذیرفتگان سردفتری
فائزه کنعان
۱۲:۲۷ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
حذف درجه بندی
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
با سلام ممنون بابت اطلاع رسانی انحصار گرایی سازمان ثبت با درجه بندی پذیرفته شده ها رو داره نابود میکنه لطفا صدای رسای ما باشید
سارا احمدی
۱۲:۱۹ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
من یکی از گفته شده‌ها هستم که یک سال هست به بلاتکلیفم نمی‌دونم چیکار کنم سازمان ثبت تکلیف ما رو معلوم نکرده بعد از آزمون درجه‌بندی ایجاد کرده که ما انصراف بدیم واقعا خسته شدیم
حبیب
۱۱:۴۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
سازمان ثبت با درجه بندی قبولین آزمون سردفتری ، مراکز استان ها رو خالی و شهرستانها که درآمد و جمعیت کمتری دارند و نیازی به تاسیس دفتر ندارند را مجوز 100تایی میده واقعاً چطور حساب کتاب می کنن و از چی حمایت مکینن اینا من نمی دونم اگر قبل از آزمون مثلاً میگفت شهر فلان 100 نفر هر کی دلش می خواست انتخاب می کرد نه اینکه بعد از 6 ماه آیین نامه تصویب کند