سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشترکان کم مصرف گاز پاداش می‌گیرند

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : مشترکان کم مصرف گاز در استان کرمانشاه مشمول پاداش می‌شوند.

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبر شبکه استانی زاگرس گفت : مشترکانی که در سه پلکان اول الگوی مصرف قرار دارند در صورتی که گاز مصرفی آن‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته باشد گاز بها آن‌ها رایگان خواهد بود.

ناصر حسینی افزود: مشترکانی هم که میزان مصرف گاز آن‌ها ۱۰ تا ۳۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته باشد مشمول پاداش نقدی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اجرای طرح پایش ادارات از امروز خاطر نشان کرد: اداراتی که این طرح را رعایت نکنند در مرحله اول اخطار و در مرحله دوم گاز آن‌ها قطع می‌شود.

ناصر حسینی افزود: ادارات و اماکن عمومی که مصرف گاز آن‌ها نسبت به سال گذشته بیش از ۸۰ درصد افزایش داشته باشد گاز بها آن‌ها ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه به طرح بهینه سازی موتور خانه‌ای اشاره کرد و گفت: حدود ۱۴۰۰ موتورخانه در سطح استان بهینه سازی شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۷۲ درصد از مردم استان سال گذشته گاز را بهینه مصرف کردند افزود: حدود ۲۷ درصد مشترکان گاز استان پارسال پرمصرف و کمتر از یک درصد هم بسیار پرمصرف بودند.

حسینی میزان ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری را ۹۹/۹۱ درصد عنوان کرد و گفت: میزان نفوذ گاز در روستا‌ها هم ۹۶/۵ است.

وی افزود: از مجموع ۳۵ شهر استان ۳۳ شهر از نعمت گاز بهره مندند و تلاش می‌شود گاز رسانی به شهر ازگله هم تا پایان امسال انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: از مجموع ۲ هزار و ۵۶۲ روستای استان ۲ هزار و ۲۱۱ روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.