سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناوگان اتوبوسرانی اهواز توسعه می‌یابد  

۲۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر اهواز افزوده می‌شود.

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده با هدف افزایش خدمات به شهروندان، ۲۰ دستگاه جدید به ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر اهواز افزوده می‌شود.

 او افزود: پارسال نیز ۴۰ دستگاه اتوبوس به اهواز و ۶ دستگاه اتوبوس به شهر کوت عبدالله اختصاص یافت که تا هفته آینده  مراخل تحویل این ۲۰ د دستگاه اتوبوس جدید  انجام می‌شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اتوبوس‌ها با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان که یک بخش آن به صورت یارانه‌ی و بخش دیگر از اعتبارتی که از سوی مجلس و وزات کشور تامین کرده است خریداری شده که اگر امروز این اتوبوس‌ها از کارخانه تهیه می‌شود در مجموع اعتباراتی معادل ۱۸۰ تومان هزینه می‌شد.

آقای یوسفی می‌گوید: همچنین  شورای اسلامی شهر کوت عبدالله در خصوص تحویل ۶ دستگاه اتوبوس این شهر اقدامات لازم را انجام و پیگیری نماید.

او  گفت: در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی حوزه انتخلبیه، با پیگیری‌های انجام شده ۲۰ دستگاه ون به شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون اختصاص یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
خط اهواز رامین و اهواز شیرین شهر را هم مجهز به اتوبوسهای خریداری شده کنید لطفا
Bakhtiyari
۱۵:۰۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۲
خرید اتوبوسهای برقی نیز توسط شرکتهای نفتی و فولادی و پتروشیمی و نیشکر و کربن و گروه ملی و سیمانها و ...و...و....پیگیری شود و استان ما هم می‌باید بسمت انرژیهای نو و خودروهای پاک و ناوگان پاک برقی گام بردارد