سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویزیت رایگان ۵۵۵ نفر از ساکنان مناطق محروم در شوش

مدیر شبکه بهداشت و درمان شوش گفت: ۵۵۵ نفر از ساکنان مناطق محروم شوش طی چهار اردوی جهادی پزشکان این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

یحیی میثم  با بیان اینکه اعزام پزشکان جهادگر به مناطق محروم در راستای گسترش عدالت درمانی است، گفت: منطقه محروم وهب، روستا‌های احمد بیت مولا و روستای قلعه نصیر از جمله مناطقی هستند که تیم‌های پزشکی شوش از ابتدای امسال تاکنون به آنجا اعزام شده‌اند.

او  با اشاره به تداوم اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم تا پایان امسال ادامه داد: علاوه بر اعزام تیم‌های بهداشتی و آموزش بهداشت، توزیع رایگان دارو و انجام فوریت‌های پزشکی در این اردو‌های جهادی، متخصصان رشته‌های مختلف به ویزیت رایگان اهالی آن مناطق می‌پردازند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شوش سطح علمی تیم‌های جهادی اعزامی به مناطق محروم شوش را بالا دانست و گفت: علاوه بر پزشکان عمومی، متخصصان در رشته‌های مختلف از جمله قلب، اطفال، داخلی، مغز و اعصاب و همچنین زنان و مامایی در این گروه جهادی حضور دارند و این موجب شده تا طیف متنوعی از بیماران در این مناطق مورد ویزیت و درمان قرار گیرند.

آقای میثم ادامه داد: همزمان با هفته بسیج، چهارمین اردوی جهادی یک روزه تیم پزشکی جهادگران سلامت در قالب طرح شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی به همت حوزه بسیج شهید دانش و مشارکت جامعه پزشکی و کادر درمان شبکه بهداشت و درمان شوش در روستای قلعه نصیر از توابع بخش مرکزی برگزار شد.

او می‌گوید: ۱۰۵ نفر از اهالی منطقه محروم روستای قلعه نصیر در چهارمین مرحله از اعزام گروه جهادی پزشکان شوش به صورت رایگان ویزیت شدند.

 شهرستان شوش در شمال استان خوزستان ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که حدود نیمی از این جمعیت در مناطق روستایی زندگی می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.