سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پنجمین کنگره ملی گزارش‌های موردی بالینی در کرج

پنجمین کنگره ملی گزارش های موردی بالینی پزشکی با حضور پزشکان فوق تخصص و محققان علم پزشکی کشور در پردیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در کرج آغاز به کار کرد.

معاون آموزشی و دبیر کنگره گفت: پنجمین دوره کنگره ملی گزارش‌های موردی بالینی که از امروز در پردیس دانشگاه علوم پزشکی با حضور پزشکان فوق تخصص، متخصص، عمومی و پرستاران، محققان و پژوهشگران آغاز شده تا ۹ آذر ادامه دارد.

دکتر یزدانی افزود: ارائه فعالیت‌های پژوهشی آموزشی، ارتقاء کمی و کیفی مراقبت‌ها و مدیریت درمان‌های بالینی از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

وی در ادامه اضافه کرد: ۳۸۰ مقاله از سراسر کشور در ۲۲ محور به دبیرخانه کنگره ارسال شده است و در بخش‌های مختلف علمی با ۱۱۷ سخنرانی و ارائه ۲۴۰ مقاله در قالب پوستر برگزار می‌شود.

دبیر کنگره ملی گزارش‌های موردی بالینی گفت: گزارش موردی یکی از انواع مقالات پزشکی است، که در آن پژوهشگر مورد نادری را که حاوی نکات تازه و مبهم است را در قالب پژوهش توصیفی گزارش می‌کند، گزارش‌های موردی ابزار‌هایی ارزشمند برای به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها و اطلاعات جدید در یک مورد نادر به جامعه پزشکی است.

وی در پایان اضافه کرد: همچنین با برگزاری نمایشگاهی در کنار کنگره، دستاورد‌های آموزشی پژوهشی دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها هم ارائه شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.