سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور «دفاع از مقر» در تأسیسات آبرسانی قم برگزار شد

چهارمین مانور «دفاع از مقر» با هدف آمادگی برای مقابله با هرگونه بحران و حادثه احتمالی در تأسیسات آب همزمان با سراسر کشور در قم برگزار شد.

چهارمین مانور «دفاع از مقر» به همت دفتر حراست شرکت آب و فاضلاب استان و با همکاری واحد‌های مختلف آبفا و مشارکت سازمان نشانی، نیروی انتظامی، اورژانس، پلیس راهور، اداره کل مدیریت بحران استان و بسیج در یکی از تأسیسات آبرسانی قم برگزار شد.

ارتقای سطح آمادگی مجموعه شرکت آب و فاضلاب و نحوه همکاری و مشارکت سایر سازمان‌ها در صورت بروز حادثه در تأسیسات آبرسانی، پایش میزان آمادگی تیم واکنش سریع در شرایط اضطراری و مراکز امداد و نجات برون‌سازمانی و ارزیابی چگونگی اطلاع‌رسانی به واحد‌های واکنش در شرایط اضطراری درون‌سازمانی و برون‌سازمانی از اهداف این مانور به شمار می‌رود.

کاهش زمان امدادرسانی تیم واکنش در شرایط اضطراری، بررسی ارتباط مابین گروه‌ها و نحوه کارکرد ابزار و وسایل ارتباطی، شناسایی کمبود‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حین مانور، شناسایی شرایط مخاطره‌آمیز در حین وقوع امداد و نجات، ایجاد آمادگی برای مقابله با حوادث واقعی و آشنایی با منطقه و اطمینان از سلامت فنی سخت‌افزار‌ها نیز از دیگر اهداف این مانور اعلام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.