سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)در مشهد تشییع می‌شوند

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ۱۲ شهید گمنام در مشهد تشییع می‌شوند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: با هماهنگی‌های اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در روز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع پیکر‌ها از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

او افزود: هفته بسیج زمان یادآوری رشادت‌های شهدایی است که زمینه رشد انقلاب اسلامی را فراهم کردند و نباید فراموش کرد که نقش بسیج در پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف متمایز است.

حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: پس از تشییع شهدا در مشهد، پیکر‌ها تحویل شهر‌هایی می‌شود که مراسم تجدید میثاق و تدفین در آن‌ها انجام خواهد شد.

او با اشاره به این که ۱۲ مکان برای تدفین این شهدا در سراسر استان پیش بینی شده‌است افزود: در تکریم و تشییع شهدا نباید به کار‌های حداقلی اکتفا شود بلکه باید با قدرت و تلاش در کنار تامین تمام امکانات اقدام کنیم و اجازه دهیم گروه‌های مختلف مردمی نیز در این مراسم نقش آفرینی کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: پنجشنبه این هفته نیز میزبان پیکر هشت شهید مدافع حرم در بارگاه منور رضوی خواهیم بود که چند سال پیش در منطقه "خان‌طومان" سوریه به شهادت رسیدند و سپس برای تدفین به شهر‌های مختلف کشور بدرقه خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.