سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود گلفام آمل و مهرگان نور به یک هشتم نهایی لیگ جوانان کشور

تیم‌های کود گلفام آمل و مهرگان نور به مرحله یک هشتم نهایی لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور صعود کردند.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال زیر ۲۰ سال دسته اول باشگاه‌های کشور که از روز پنجشنبه دوم آذر با حضور ۲۳ تیم در ۴ گروه قم آغاز شده بود، پس از برگزاری ۵۵ مسابقه با شناخت ۱۶ تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی به پایان رسید.

تیم کود گلفام آمل که در گروه سوم با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، دورنالار ارومیه توپکا بابلسر و آرتین همگروه بود با کسب ۳ برد و ۹ امتیاز به عنوان تیم سوم به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.

آملی‌ها با مربیگری فراز فرخی و امین رزاقپور و سرپرستی سیدعلی حسینی در مسابقات حضور دارند.

در این گروه توپکا بابلسر با کسب ۱ برد و ۳ امتیاز از صعود بازماند.

تیم مهرگان نور که در گروه اول رقابت‌ها حضور داشت با کسب ۱ برد و ۲ امتیاز، پس از تیم‌های شهرداری فردیس، کریمه قم و عقاب نهاجا، چهارم شد و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

نام آوران تنکابن دیگر نماینده مازندران در گروه چهارم لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بود که بدون کسب برد و امتیاز پس از تیم‌های شف هوو، گل گهر سیرجان، مس سونگون ورزقان و افق قم، ششم شد و از صعود بازماند.

مرحله یک هشتم نهایی لیگ دسته یک والیبال جوانان کشور، امروز سه‌شنبه هفتم آذر با ۸ دیدار در ۲ سالن پیامبر اعظم (ص) و نخلستان قم برگزار می‌شود.

کود گلفام آمل در این مرحله به مصاف میزبان مسابقات تیم کریمه قم می‌رود و مهرگان نور هم تیم قدرتمند فولاد مبارکه سپاهان را در پیش رو دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.