سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی ۳ چالش مهم در سومین مجمع سلامت استان همدان

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان همدان از برگزاری سومین مجمع سلامت استان در پایان هفته با بررسی سه چالش مهم استان خبر داد.

 حبیب معصومی گفت: همه دانشگاه‌های علوم پزشکی مکلف هستند سالی یکبار مجمع سلامت و امنیت غذایی استان را برگزار کنند، زیرا بین ۷۵ تا ۸۰ درصد پیشبرد اهداف سلامت مربوط به ادارات و سازمان‌های دیگر به عنوان سازمان‌های همکار و سمن‌ها است.

او افزود: در استان همدان در دو سال گذشته سعی کردیم بیش از ۷۰- ۸۰ مورد از چالش‌های بازدارنده تحقق اهداف سلامت را مشخص کنیم و همه ساله سه مورد از آن‌ها به عنوان گفتمان غالب با سه سخنران مشخص می‌شود.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان همدان تأکید کرد: سند امنیت غذا و تغذیه، خدمات توانبخشی و تببین و ادغام این خدمات در حوزه سلامت و ایمنی ترافیک سه محور سومین مجمع استان هستند که با حضور مسئولین کشوری و استانی به آن‌ها پرداخته می‌شود. 

معصومی تصریح کرد: در این مجمع، از برترین‌های حوزه سلامت بر اساس سنجش‌های موجود و تعهد و مسئولیت‌پذیری که بیشترین تعامل و همکاری را با حوزه سلامت داشته‌اند با عنوان جشنواره «تعهد و مسئولیت اجتماعی سلامت» قدرانی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.