سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر در ملکان

اولین یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر در ملکان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ملکان در یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر دفاع مقدس را تبلور از خودگذشتگی و ایثارگری ملت غیور ایران دانست و  گفت: انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با  از خودگذشتگی، فداکاری و رهنمود‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی توانست تمامی اقدامات مخرب دشمنان اسلام را خنثی کند.

سرهنگ شاه محمدپور افزود: جهادسازندگی در عرصه دفاع از خاکریز‌ها هزاران شهید سنگر ساز بی سنگر را تقدیم درخت تنومند انقلاب اسلامی کرد.

وی با اشاره به نقش جهادکشاورزی در دوران دفاع مقدس اذعان کرد: دلاورمردان جهاد با استفاده از تجهیزات عمرانی که داشتند دوش به دوش رزمندگان اسلام در زیر آتش سهمگین دشمنان در راه اسلام مبارزه می‌کردند.

امام جمعه شهرستان عجب شیر گفت: سنگر سازان بی سنگر به طور مستقیم در راس حملات رژیم بعث عراق حضور داشتند و روحیه‌ای نشات گرفته از کربلای حسینی آن‌ها را در اوج ایثار، فداکاری و شهادت طلبی قرار داد.

حجت الاسلام شربیانی با اشاره به اهداف برگزاری یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری چنین یادواره‌هایی متصل شدن به شهدایی است که با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

وی در ادامه با اشاره به سه ویژگی اصلی شهدای جهاد اذعان کرد: معاد شناسی، آخرت‌گرایی و آخرت‌سازی از مهمترین ویژگی‌های جهادگران در عرصه‌ دفاع از انقلاب اسلامی بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.