سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستبند پلیس شادگان بر دستان سارق به عنف مسلح در کمتر از یک ساعت  

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری سارق به عنف در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک شهروند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت۰

 

او  ادامه داد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد سارقین با استفاده از سلاح سرد و تهدید یک شهروند اقدام به سرقت و از محل متواری گردیده اند.

 

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان شادگان،   سرانجام با تیزبینی و بررسی هوشمندانه پلیس هویت یکی از سارقان شناسایی و اقدامات فنی برای مشخص شدن مخفیگاهش آغاز شد.

سرهنگ موسوی افزود: با شجاعت و تلاش‌های شبانه پلیس و تشکیل تیم‌های عملیاتی و هماهنگی‌های قضایی متهم اصلی در کمتر از یک ساعت دستگیر و خودرویی که با آن اقدام به سرقت نموده بودند به پارکینگ منتقل شد.

او گفت: متهم با مشاهده ادله و مستنداتی که هوشمندانه توسط پلیس جمع آوری شده بود و تمامی پازل‌های این سرقت را کنار هم گذاشته بود چاره‌ای جز اقرار نداشت و اموال سرقتی کشف شده به مال باخته تحویل گردید.

فرمانده انتظامی شادگان افزود: پلیس این شهرستان هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.