سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بایدن: با تمامی طرف‌ها درخصوص تمدید آتش بس در غزه در تماس هستم

رئیس جمهور آمریکا از تمدید آتش بس موقت میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس استقبال کرد.

تمدید آتش بس ۴ روزه میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی به مدت ۲ روز دیگر با حمایت‌های گسترده بازیگران منطقه‌ای و بین المللی همراه بوده است. میانجیگران امیدوار هستند این موضوع پایه گذار یک آتش بس دائمی و ترک مخاصمه میان طرفین باشد. 

به گزارش الجزیره، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا امروز (دوشنبه) از تمدید توافق آتش بس موقت میان حماس و اسرائیل ابراز خشنودی کرده و از آن حمایت کرد. 

بایدن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در این باره نوشت: من همچنان با رهبران قطر، مصر و اسرائیل برای اطمینان خاطر یافتن از اجرایی شدن تمامی جنبه‌های توافق در تماس هستم. 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من همواره بر توقف جنگ به منظور افزایش کمک رسانی‌های بشردوستانه به غزه و تسهیل روند آزادی اسرا تاکید داشته ام. 

کاخ سفید نیز در این باره اعلام کرد بایدن همچنان به تلاش خود به منظور افزایش زمان آتش بس فراتر از دو روز توافق شده میان دو طرف، ادامه خواهد داد. 

پیش‌تر مقامات آمریکایی بر توقف بشردوستانه به منظور اطمینان یافتن از آزادی اسرا به ویژه شهروندان دوتابعیتی تاکید کرده بودند. با این حال، تاکنون رژیم صهیونیستی درباره تمدید ۲ روزه آتش بس در غزه سکوت کرده است.

برچسب ها: آمریکا ، جنگ غزه ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
این دروغگو یک روده راست در بدنش نیست
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
اسراییل چند نفر دیگه رو بکشه رضایت میده ؟؟؟
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
اسراییل چند نفر دیگه رو بکشه رضایت میده ؟؟؟