سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه زنجان:

تفکر بسیجی، رمز موفقیت جهادگران عرصه سلامت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: تفکر بسیجی،‌ رمز موفقیت جهادگران عرصه سلامت است که این مهم را در دوران کرونا به عینه مشاهده کردیم.

حجت‌الاسلام علی خاتمی روز دوشنبه در همایش بسیج و مقاومت اسلامی با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: تلاش‌هایی که در حوزه سلامت برای تسکین آلام بیماران انجام می‌شود، فراموش شدنی نیست.

وی گفت: امنیت و سلامتی دو نعمت بی‌بدیل و غیرقابل جایگزین است و آنها که در تامین این دو نعمت برای ما نقش دارند، همواره در یادها باقی می‌مانند.

امام جمعه زنجان اوج کار مجموعه بهداشتی و درمانی را در دوران کرونا دانست و بیان کرد: این گروه ها در آن دوران سخت، تهدیدها را به فرصت تبدیل کردند که تلاش آنها قابل تقدیر است.

حجت الاسلام خاتمی گفت: یکی از برجسته‌ترین فرازهای ماندگاری خدمات جامعه پزشکی در دوران کرونا فعالیت های بی شائبه و از جان گذشتگی های این قشر بود که موجب شد برای همیشه در ذهن مردم ماندگار شوند.

وی ادامه داد: لذتی که برای کادر درمان از بهبودی بیمار به دست می آید با بحث مادی قابل مقایسه نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان نیز در این همایش با بیان اینکه بسیج در تمامی حوزه های خدمت به مردم نقش آفرین بوده است، ادامه داد: حضور بسیجان در طرح شهید سلیمانی در دوران کرونا نشان داد که می شود این بیماری را مدیریت کرد و این مهم با همکاری آنها رخ داد.

حسن بختیاری خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان در ادامه مسیر نیز تلاش می کند خدمات بهتری را به گروه های هدف به ویژه هم استانی ها با استفاده از ظرفیت های جهادگران عرصه سلامت ارائه کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.