سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار میامی:

ایجاد زمین چمن یکی از مطالبات ورزشکاران میامی است

آشوری احداث یک زمین چمن مناسب را مطالبه جدی و به حق ورزشکاران و مردم شهرستان دانست و گفت: احداث مجموعه ورزشی در دستور کار ورزش و جوانان استان سمنان قرار گیرد.

 علیرضا آشوری فرماندار میامی در نشست با رئیس اداره ورزش و جوانان میامی ضمن بیان اینکه اطلاعات ورزشی شهرستان در غالب یک کتابچه تدوین و در این کتابچه تمامی امکانات، اقدامات در این حوزه مشخص شود، گفت: معرفی ظرفیت‌ها به حمایت از ورزشکاران در نقاط مختلف شهرستان کمک می‌کند.

وی خواستار همراهی بیشتر بخش خصوصی و معادن شهرستان میامی در حمایت از ورزشکاران و رویداد‌های ورزشی شد و گفت: برگزاری همایش باز‌های بومی و محلی در شهرستان دستور کار قرار گیرد.

فرماندار میامی با بیان اینکه از نیاز‌های اساسی ورزش شهرستان احداث زمین چمن فوتبال است که به طور جدی در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان قرار گیرد، گفت: ظرفیت و پتانسیل ورزشی بالایی در شهرستان وجود دارد و از ظرفیت‌های موجود حداکثر استفاده را داشته باشیم.

آشوری با بیان اینکه روی آوردن مردم به ورزش، بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی و اخلاقی را حل می‌کند، گفت: در راستای نگاه توسعه‌ای و عدالت محور دولت مردمی، توزیع اعتبارات و زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرستان بر اساس برنامه و به صورت عادلانه خواهد بود و اعتبارات خوبی در حوزه ورزش دیده شده است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران می‌توانند در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بازوان نظام باشند، گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ورزش، اطمینان و اعتماد نفس در انسان ایجاد کرده و جوان را به خودش مطمئن و خاطر جمع می‌کند لذا خاصیت طبیعی ورزش این است که آن‌ها را از آن حالت رکود بیرون می‌آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.