سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ هزار هکتار از باغات استان قزوین شناسنامه دار شدند

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح شناسنامه دار کردن باغات در شهرستان‌های استان اجرا شده و تا کنون ۴ هزار هکتار از باغات شناسنامه دار شده اند.

 علی راه انجام معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طرح شناسنامه دار کردن باغات در  شهرستان‌های تابعه اجرا و عملیاتی می‌شود که شهرستان‌های قزوین و تاکستان در این طرح پیشرو بوده اند.

راه انجام افزود:  این طرح با توجه به فراهم شدن زمینه استقرار جدید نظام صنفی کشاورزی و تشکیل اتحادیه‌های صنفی کشاورزی در اتاق اصناف کشاورزی شهرستان‌های تابعه و همچنین بهره مندی از ظرفیت طرح نظام صنفی کشاورزی در امر ساماندهی و هویت بخشی کلیه تولید کنندگان و بهره برداران بخش جهت تکمیل داده‌های آماری صدور شناسنامه اراضی باغات در استان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد:  این طرح با جدیت در سطح شهرستان‌های تابعه در حال پیگیری و اجرا است و باغداران استان می‌توانند با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های مربوطه و اتاق‌های اصناف کشاورزی در شهرستان خود نسبت به ثبت نام و دریافت شناسنامه باغ و پروانه کسب کشاورزی اقدام کنند.

 معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: با توجه به دستورالعمل وزارت متبوع کلیه خدمات و امتیازات ارائه شده توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه و مراکز جهاد کشاورزی با ارائه شناسنامه باغ به باغداران انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.