سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف به کابل خودنگهدار در سرپل ذهاب

مدیر شرکت توزیع برق سرپل‌ذهاب گفت : ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

بهرام پرویز نژاد مدیر شرکت توزیع برق سرپل‌ذهاب گفت : برای اجرای تعویض این ۱۰۰ کیلومتر خطوط مسی به کابل خود نگهدار آلومینیومی در مجموع بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: اولویت اول در اجرای این پروژه مسیر‌هایی است که احتمال وقوع سرقت سیم در این مناطق زیاد بوده یا سرقت سیم اتفاق افتاده است.

مدیر شبکه برق سرپل ذهاب گفت: دومین اولویت مسیر‌هایی است که دارای ضعف برق هستند که با تعویض سیم، هم ضعف برق از بین رفته و هم شاهد کاهش تلفات شبکه در این مناطق خواهیم بود.

پرویز نژاد با بیان اینکه هم زمان با اجرای این طرح در نقاطی که شبکه فرسوده بوده کار ترمیم نیز هم‌زمان انجام‌شده، گفت: کاهش قابل‌توجه تلفات، افزایش کیفیت برق منطقه، افزایش رضایت‌مندی مشترکین، افزایش ایمنی کارکنان و مشترکین و جلوگیری از تخریب طبیعت ازجمله مزایای این پروژه هست.

وی افزود: اجرای این طرح عظیم هم به کاهش تلفات انرژی کمک زیادی کرده و امکان تحویل انرژی در نقطه‌ای در داخل شهر فراهم شده است.

وی از دیگر مزایای این طرح را پایداری شبکه برق، نوسازی شبکه برق، کاهش سرقت شبکه سیمی برق و کاهش افت فشار برق بیان کرد .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.