سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۳ هکتار اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن فلارد در نظر گرفته شده است

برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن شهر مالخلیفه ۳۳ هکتار زمین پیش بینی شده است و پس از تصویب در کمیسیون ماده ۵ این طرح اجرایی خواهد شد.

به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، در جلسه شورای اداری شهرستان فلارد، در این شهرستان زمین موردنیاز جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود نداشت و براساس اقداماتی که در سال قبل انجام شد؛ زمین‌های ملی واقع در حریم شهر توسط منابع طبیعی استان جهت اجرای این طرح تحویل داده شد و الحاق به محدوده آن‌ها نیز در مردادماه و شهریورماه امسال در کارگروه امور زیربنایی و شورای برنامه‌ریزی استان مصوب شد.

در شهر مالخلیفه حدود ۴۲۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۵۴ نفر واجد شرایط معرفی شده‌اند و در صورت شروع عملیات اجرایی و آماده سازی زمین، این تعداد افزایش خواهد یافت.


بیشتر بخوانید


تفکیک اراضی در زمینی به مساحت ۳۳ هکتار در شهرستان فلارد توسط شرکت مشاور انجام شده و در صورت تصویب در کمیسیون ماده پنج، در اختیار بنیاد مسکن به عنوان کارگزار طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهند گرفت.

در اراضی ذکر شده براساس نیازمندی شهر مالخلیفه و زمین‌های جدید تأمین شده، دو مدرسه دبستان، یک مجتمع آموزشی شامل دبیرستان و هنرستان، یک زمین مذهبی با مساحت قابل توجه، یک زمین درمانی، اداری، تأسیسات شهری و ورزشی متناسب با مجموعه پیش‌بینی شده است که درصورت تصویب در کمیسیون ماده پنج عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

اعتبار مورد نیاز پروژه محور گوشکی ـ قرح به طول ۵۰ کیلومتر در سال‌های گذشته به صورت مجزا تأمین نشد و براساس پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این محور به طرح شهرکرد_بروجن_لردگان ملحق گردید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.