سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گل محمدی: باور داریم ۳ امتیاز بازی با النصر را می‌گیریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و بازیکنانم باور داریم که بازی خوبی همراه با برد برابر النصر به دست می‌آوریم.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی مقابل تیم فوتبال النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: نیم ساعت است که به دنبال مکان نشست خبری می‌گردیم. در این سطح بازی‌ها، این اتفاق و ناهماهنگی‌ها واقعا عجیب است و من متاسفم.

او افزود: می‌دانیم با یک تیم باکیفیت بازی داریم، تیمی که ستارگان زیادی و مربی باکیفیتی دارد. بازی رفت نیز ما به آن‌ها باختیم، اما فردا می‌خواهیم کیفیت خوبمان را نشان دهیم و هدفمان کسب ۳ امتیاز است. دوست دارم که بازی خودمان را انجام بدهیم و می‌دانیم که جو و شرایط استادیوم سنگین است و تیم النصر بازیکنان خوبی دارد، اما آماده هستیم که بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم و  من و بازیکنان باور زیادی داریم که بازی خوبی همراه با کسب امتیاز و برد بتوانیم زمین مسابقه را ترک کنیم.  

گل محمدی درباره اینکه چرا تیم فوتبال پرسپولیس با ۴۸ ساعت تاخیر به ریاض رسید و این شرایط چقدر در بازی فردا تاثیرگذار است، گفت: در مورد این بی توجهی که صورت گرفت صحبت زیاد است و چیزی که اکنون می‌توانم بگویم تمرین دیر شده و تمرکزم روی آن است و ذهنم را مشغول اتفاقاتی که نباید می‌افتاد نمی‌کنم. دنبال این هستم که تمرکز داشته باشم که فردا بازی خوبی داشته باشیم.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.