سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید فرماندار سیرجان بر اجرای ساعت کتابخوانی در مدارس

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه فرهنگ کتابخوانی باید از مدارس تا دانشگاه ترویج شود، بر اجرای ساعت کتابخوانی در مدارس تأکید کرد.

در ادامه برنامه‌های اختتامیه جشنواره روستا‌ها و عشایر دوست دار کتاب، فرماندار سیرجان به اتفاق مدیر کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدرسه ابتدایی دخترانه روستای نصرت آباد بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند آموزش و فعالیت‌های این دانش‌آموزان قرار گرفت.

فرماندار سیرجان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از مدارس و از مقطع ابتدایی آغاز شود، اظهار داشت: تبیین اهمیت کتاب و فرهنگ کتابخوانی باید از مدارس تا دانشگاه ترویج شود.

علی یعقوبی پور افزود: در شهرستان و به خصوص روستای نصرت آباد اقدامات بسیار ارزشمندی در ترویج و توسعه‌ی کتاب و کتابخوانی انجام شده است.

در این بازدید مدیران‌کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس شورای شهر سیرجان، رئیس دفتر نماینده مردم سیرجان و بردسیر نیز حضور داشتند.

برنامه‌های اختتامیه جشنواره روستا‌ها و عشایر دوست دار کتاب از گلزار شهدای روستای نصرت آباد آغاز شد و ضمن دیدار با خانواده معظم شهدا از مدارس این روستا بازدید بعمل آمد.

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.