سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 برگزاری مسابقات نونهالان رشته کونگ فو توآ در روستای حسنلنگی بالا بخش شمیل+عکس وفیلم

به مناسبت هفته بسیج مسابقات رزمی رشته کونگ فو توآ در رده سنی نونهالان پسر و دختر در روستای حسنلنگی بخش شمیل برگزار شد. 

عقیل تب فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله روستای حسنلنگی گفت: این دوره از مسابقات با هدف شناسایی استعدادها و آمادگی نونهالان رزمی کار این روستا برای حضور در مسابقات استانی و کشوری است.

سرگرد عقیل تب با اشاره به استعدادهای پنهان نونهالان در سطح روستا گفت: رشد و شناخت استعدادهای نونهالان در مسیر بلوغ آنان بسیار حایز اهمیت است و برای شناخت بهتر از استعدادها، باید نونهالان خودشان را در میدان ببینند و با نقاط ضعف و قوت خود در صحنه مسابقات با آن روبرو شوند.

منصور جعفری عضو شورای راهبردی کونگ فو توآ کشور و مشاور فنی هیئت کونگ فو استان هرمزگان در این دوره از مسابقات گفت: این دوره از مسابقات پیامی برای شکوفایی و راه یابی به مسابقات استانی و کشوری است و سطح مسابقات و رزمی کاران نونهال روستای حسنلنگی بخش شمیل بسیار امیدوار کننده است و از رزمی که امروز از این نونهالان دیدم قطعا جایگاهی در سطح مسابقات آسیایی دارند و آینده برای این نونهالان روشن است.

مسابقات رزمی نونهالان در رشته کونگ فوتوآ بین باشگاههای شهرستان بندرعباس، رودان و حسنلنگی با  ۶۷شرکت کننده که ۴۷ پسر و ۲۰ دختر بودند به مدت یک روز در مدرسه سید احمد خمینی(ره) روستای حسنلنگی بالا بخش شمیل برگزار گردید.

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.