سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور:

اساسنامه آموزش فنی‌وحرفه‌ای بعد از نیم‌قرن تدوین و تصویب شد

میمنت‌آبادی گفت: اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بعد از نیم قرن فعالیت این سازمان تهیه، تدوین و تصویب شده است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان در سنندج اظهار کرد: اگرچه نرخ بیکاری در جامعه ما بالاست، اما به نیروی کار ماهر نیاز داریم و باید از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی در جامعه استفاده شود.

امیر میمنت‌آبادی با اشاره به اینکه اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بعد از نیم قرن فعالیت این سازمان تهیه، تدوین و تصویب شده است و منتظر تایید شورای نگهبان است، افزود: ابلاغ و اجرای اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای تحول و تحرک ویژه‌ای در حوزه آموزشی در کشور ایجاد می‌کند.

وی گفت: بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در سفر اول رئیس جمهور برای تجهیز کارگاه و کار‌های عمرانی فنی و حرفه‌ای استان کردستان مصوب شده که تخصیص آن رونق زیادی در بخش آموزشی استان ایجاد خواهد کرد.

میمنت آبادی با بیان اینکه توانمندسازی جوانان و افراد جویای کار از طریق ارائه آموزش‌های مهارتی انجام می‌شود و این مهم وظیفه ذاتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است، تصریح کرد: اقشار مردم نیاز به مهارت‌آموزی دارند و در همین راستا مهارت‌آموزی در اولویت قرار گرفته است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با بیان اینکه رشته‌ها و کارگاه‌های فنی حرفه‌ای متعلق به همه مردم است و همه می‌توانند از امکانات و تجهیزات این سازمان استفاده کنند، عنوان کرد: جامعه به پنجه‌های کارآمد در رشته‌های مختلف نیاز دارد و این مهم از مسیر ارائه آموزش‌های مهارتی محقق می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
تا حقوق ودریافتی کارکنان آموزش فنی وحرفه ای اصلاح نشود هیچ اتفاق سازنده ای رخ نخواهد داد حقوق ودریافتی ما شبیه به مواجب کمیته امداد شده
ناشناس
۲۰:۴۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
تمام دبیرستانیای معدل زیر 15 باید برن فنی حرفه ای