سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام خبر داد

ساخت ۷۳ مدرسه در ایلام

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام از ساخت ۷۳ مدرسه در مناطق محروم استان توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال‌های گذشته تاکنون خبر داد.

محمد زارع مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام اظهار داشت: طی سال‌های گذشته تاکنون توسط بنیاد ۱۵ خرداد و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همکاری سازمان نوسازی مدارس ایلام، بیش از ۷۳ مدرسه در سطح استان کامل ساخته شده و یا به صورت مشارکتی تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون دانش آموزان در مدارس ساخته شده مشغول تحصیل هستند، افزود: مدارس یاد شده در قالب یک کلاسه، سه کلاسه، ۶ کلاسه، ۹ کلاسه و ۱۲ کلاسه ساخته شده‌اند.

زارع با اشاره به اینکه دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند و هرآنچه در زمینه آموزش آن‌ها سرمایه گذاری شود قطعا نتیجه آن در جامعه و توسعه همه جانبه کشور دیده می‌شود، مطرح کرد: مشکلات و کمبود‌های مدارس ایلام از طریق بنیاد برکت، بنیاد ۱۵ خرداد و بنیاد احسان که زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هستند پیگیری می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام با تاکید بر اینکه مدرسه‌سازی یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات بنیاد برکت ستاد اجرایی در مناطق محروم و کم‌برخوردار کشور است، گفت: بنیاد برکت در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی، نهضت مدرسه‌سازی را به منظور توسعه فضا‌های آموزشی، توزیع عادلانه امکانات تحصیلی و برقراری عدالت اجتماعی و آموزشی در مناطق محروم و روستایی کشور راه‌اندازی کرده است.

برچسب ها: مدرسه ، دانش آموزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.