سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص زمین به طرح‌های اقتصادی مطابق اولویت بندی دستگاه‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از تخصیص زمین به طرح‌های اقتصادی مطابق اولویت بندی دستگاه‌ها خبر داد.

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تخصیص زمین به طرح‌های اقتصادی بر اساس اولویت بندی دستگاه‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و شیلات و صنعت و معدن صورت خواهد گرفت.

او در حاشیه برگزاری کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری گفت: این کارگروه با رویکرد بررسی طرح‌های اقتصادی، حوزه سرمایه گذاری و تعهد دستگاه‌ها در بخش اشتغال به صورت هفتگی برگزار می‌شود و زمینه ساز برخی تصمیمات و مصوبات در شورای برنامه ریزی استان خواهد بود.

شهرزاد با اشاره به اینکه عمده‌ترین رویکرد این کارگروه هم پوشانی وظایف بین دستگاهی است، افزود: در این جلسه سه بخش مورد بررسی قرار گرفت بخش اول جلسه مرتبط با مسائل و مشکلات پارک علم و فناوری استان و تامین منابع مالی مورد این پارک در جهت حمایت از شرکت‌های مستقر در پارک بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: مسئله بعدی تخصیص زمین به طرح‌های اقتصادی بر اساس اولویت بندی دستگاه‌ها در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و شیلات و صنعت و معدن بود که تصمیمات این جلسه برای تصویب به شورای برنامه ریزی استان ارسال می‌شود.

او افزود: بخش سوم نیز در حوزه بررسی کمک‌های فنی اعتباری بود که چند دستگاه در این زمینه عملکرد خوبی داشتند، این کمک‌ها برای اولین بار در سطح کشور در هرمزگان و از محل بودجه عمومی و با تعامل با سیستم بانکی برقرار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.