سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاتل متواری و همدستش در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری قاتل و همدستش به همراه سلاح جنگی کلاش (آلت قتاله) و مهمات مربوطه که به دلیل اختلافات قبلی جوانی را در شهرستان دلگان به قتل رسانده بودند، خبر داد.

 سردار  دوستعلی جلیلیان بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل مسلحانه جوانی در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان، بلافاصله کارآگاهان پلیس جهت بررسی موضوع و دستگیری عامل این جنایت اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: قاتل و همدستش پس از وقوع قتل بصورت مسلحانه به سرعت از محل متواری شده بودند که با تحقیقات میدانی و ویژه پلیس، سرنخ‌هایی از قاتل و محل اختفاء وی به دست آمد.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی در کمتر از یک ساعت متهم و همدستش را شناسایی و در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف کردند که سرعت عمل کارآگاهان پلیس در دستگیری قاتل و همدستش توسط اهالی محل مورد تقدیر قرار گرفت.

 سردار "جلیلیان" در پایان خاطر نشان کرد: قاتل در تحقیقات تکمیلی پلیس، به بزه ارتکابی معترف و انگیزه خود از ارتکاب این جنایت را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد.

  

برچسب ها: قاتل فراری ، فراجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.