سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم آمادگی برای گذر از پیک مصرف برق در تابستان سال ۱۴۰۳

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر بر لزوم آمادگی برای گذر از پیک مصرف برق در تابستان سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

مهران گلاب‌کش، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر در آیین معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب، از ناترازی تولید و مصرف برق در سنوات گذشته و خصوصا سال ۱۴۰۰ یاد کرد و گفت : با درایت و برنامه‌هایی که برای مدیریت تولید و مصرف برق در کشور صورت گرفته، خوشبختانه در پیک مصرف پارسال و امسال شرایط مناسبی را سپری کردیم.

وی با اشاره به اینکه پیک مصرف سال ۱۴۰۳ نیز می‌تواند سخت باشد، افزود: ۱۸۰ اقدام برای گذر از پیک مصرف برق سال آینده تعریف شده که امیدواریم با اجرایی شدن آن‌ها پیک سال ۱۴۰۳ را بدون مشکل و با پایداری شبکه برق پشت سر بگذرایم.

گلاب کش از تشکیل کمیته‌های مدیریت مصرف برق در کشور نیز یاد کرد و با بیان اینکه لازم است استان‌ها نیز به این موضوع توجه ویژه داشته باشند، تاکید کرد: لازم است در هر سه بخش تولید، انتقال و توزیع اقداماتی برای گذر از پیک مصرف سال آینده انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر به چند راهبرد اساسی که مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای غرب باید مد نظر قرار دهد هم اشاره کرد که هماهنگی با دستگاه‌های کشوری و استانی، شناسایی و برطرف کردن نقاط ضعفی که در شبکه برق وجود دارد، رسیدگی به وضعیت پست‌ها و خطوط انتقال و استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی از جمله مهمترین آن‌ها بود.

شرکت برق منطقه‌ای غرب سه استان کرمانشاه، کردستان و ایلام را تحت پوشش دارد

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.