سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروند خبرنگار تهران؛

دردسرساز شدن پارک خودرو‌ها در زیر تابلوی پارک ویژه معلولان به روایت تصاویر

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از رعایت نشدن قانون راهنمایی و رانندگی و پارک انواع وسایل نقلیه در محل پارک ویژه معلولان خبر داد.

احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام به حقوق شهروندی است، داشتن یک شهر قانونمند به گونه است که همگی از راه رفتن در پیاده‌روهایش و رانندگی در خیابان‌هایش لذت ببرند. در خیابان‌ها با نصب تابلو مکان‌هایی را برای پارک خودرو‌های جانبازان و معلولان در نظر گرفتند، اما به گفته شهروند ما در اغلب موارد دیده شده برخی از شهروندان به این تابلو‌ها توجهی نمی‌کنند و تاکنون اقدامی هم در این خصوص صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از خیابان‌های مختلف شهر تهران رعایت نشدن این قانون را به نمایش درآورد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

سلام، طبق قانون در خیابان‌ها و محله‌هایی که تردد جانبازان و معلولان بیشتر هست مکان‌هایی با تابلو مخصوص برای پارک خودرو مشخص شده که تقریبا در صد در صد موارد از طرف مردم بی توجهی شده و در آنجا بقیه خودرو‌ها پارک می‌کنند که این موضوع باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای این عزیزان می‌شود و بعداز تماس با پلیس و مرکز ۱۱۰ متاسفانه هیچگونه اقدامی برای جابجایی یا تذکر و یا جریمه اینگونه خودرو‌ها انجام نمی‌شود.


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
متاسفانه پلیس 110 هیچ اقدامی در خصوص پارک غیر مجاز خودروها از جمله جلوی درب ورودی منازل و پارکینگ ها نمی کند
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
ماده۲۷قانون حمایت از معلولان را برای تمامِ معلولان شدید اجرا کنید اونهم بطور کامل نه دست و ماشکسته
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
آخر ما متوجه نشدیم این تابلوها مربوط به توقف اتومبیل جانبازان است یا معلولین ؟!!!!!
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
کاش مشکل معلولان فقط تابلو پارک خودرو بود. در تمامی شهر برای معلولان عبور و مرور تقریباً غیرممکن می باشد. خیابانها ، پیاده روها، مراکز خرید، سینماها و.. یک معلول حق زندگی و حیات ندارد . بخاطر بد بودن شهرسازی معلولین می بایست در خانه زندانی شوند یا اگر جایی می خواهند بروند با حتما کسی همراه آنها باشد در غیر اینصورت رفت و آمد غیرممکن می باشد.
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
تهران باید تو هر محله پارکینگ طبقاتی بزرگ داشته باشد مخصوصا محله های تجاری نه پارکینگ هست نه سرویس بهداشتی