سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برودت هوا مصرف گاز آذربایجان‌غربی را حدود ۳۲ درصد افزایش داد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: طی یک ماهه گذشته و همزمان با برودت هوا مصرف گاز در استان حدود ۳۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

علیرضا شیخی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگاران در مهاباد افزود: با کاهش میانگین دمای استان، میزان مصرف گاز خانگی استان بیش از ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب افزایش یافته است.

وی ادامه داد: برای تامین و جلوگیری از قطعی گاز در این مدت قسمتی از گاز صنایع در استان محدود شده و انتظار داریم شهروندان نسبت به مدیریت مصرف اهتمام داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی بیان کرد: مشترکانی که بین ۱۰ تا ۳۵ درصد و در بازه زمانی ۱۶ آذر تا ۱۵ اسفند نسبت به دوره مشابه در سال قبل صرفه‌جویی کنند، نه تنها هزینه‌ای پرداخت نخواهند کرد، بلکه مبلغی حدود پنج برابر نرخ تمام شده گاز نیز به عنوان پاداش صرفه‌جویی دریافت خواهند کرد.

شیخی با بیان اینکه مشترکان خوش‌مصرف در آیین‌نامه جدید اصلاح تعرفه‌های گاز تشویق می‌شوند، افزود: در آیین‌نامه جدید، بحث پاداش خوش‌مصرفی، هم برای بخش خانگی و هم بخش‌های غیرخانگی از جمله صنایع و مشترکان عمده در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: برای اینکه روند افزایشی مصرف گاز در آذربایجان‌غربی ادامه نیابد و شاهد افت فشار یا قطعی نباشیم، نیازمند همراهی مردم برای کاهش مصرف هستیم.

آذربایجان‌غربی جزء استان‌های کوهستانی و سردسیر کشور محسوب می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.