سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخت ۲۵۰۰ قرص نان به نیت پیروزی مردم فلسطین در روستای تکه

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: به نیت پیروزی مردم غزه فلسطین خانواده شهید رسانه الله مراد نادری ۲۵۰۰قرص نان پخته وبین مردم و محرومان توزیع شد.

ناصر قوامی مشفق  گفت: به نیت پیروزی مردم غزه فلسطین و جبهه مقاومت توسط خانواده شهید رسانه الله مراد نادری در روستای تکه نهاوند ۲۵۰۰قرص نان توسط نانوایی این روستا پخته و به صورت رایگان و صلواتی بین مردم و محرومان توزیع شد.

او افزود: اقای هادی نادری برادر زاده شهید الله مراد نادری با همکاری بسیج رسانه نهاوند و کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه به صورت یک روز کامل پخت نانوایی روستا را به صورت رایگان و صلواتی به نیت شهدای مظلوم غزه و گرامیداشت هفته بسیج به محرومان و مردم روستا اختصاص دادند.

 قوامی گفت: خانواده شهید نادری یکی از شهدای رسانه نهاوند و کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه و بسیج رسانه شهرستان نهاوند برای چندمین بار است که اقدام به پخت نان رایگان و نذری و توزیع بین محرومان و مردم می‌کنند.

مسئول بسیج رسانه استان همدان افزود: به جز پخت ۲۵۰۰ قرص نان رایگان به میمنت آتش بس و پیروزی جبهه مقاوت شیرینی وچای بین مردم توزیع شد.

قوامی گفت: این واحد نانوایی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر شهادت حاج قاسم سلیمانی سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ماه رمضان به صورت رایگان نان پخت کرده و بین اهالی روستا توزیع کرد.

مسئول بسیج رسانه استان افزود: شهید نادری یکی از مدافعان فتح خرمشهر و شهدای رسانه استان و شهرستان نهاوند و از کارکنان صداوسیمای جمهوری اسلامی می‌باشد که در ۱۵ مرداد ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی قصر شیرین به شهادت رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.