سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روند افزایشی دمای هوا در خراسان رضوی ادامه دارد

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایشی دمای هوای این استان که از روز گذشته آغاز شده است تا روزهای میانی هفته آینده ادامه دارد.

سارا حکمی کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز با عبور جریانات ناپایدار از روی خراسان رضوی شاهد افزایش ابرناکی گاهی همراه با افزایش شدت وزش باد در این استان هستیم.

او افزود: در نواحی شمالی و شرقی خراسان رضوی نیز همچنان خیزش گردوخاک ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از روز یکشنبه مجددا بر شدت و سرعت وزش باد در سطح این استان افزوده می‌شود، بطوریکه در مناطقی وزش باد به نسبت شدید قابل پیش بینی است.

حکمی بیان کرد: با توجه به مسیر جریانات هوا خیرش گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا بویژه در نواحی شمالی و شرقی رخ خواهد داد.

او تصریح کرد: در شبانه روز گذشته نیشابور با سه درجه زیر صفر و درگز با ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند، در همین مدت بیشترین سرعت وزش باد از سرخس با ۸۶ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته دمای شهر مشهد بین هفت و ۱۵ درجه در نوسان بود، تاکید کرد: برای امروز پیش بینی می‌شود در سردترین ساعات دمای شهر مشهد به چهار درجه و در گرمترین ساعات به ۱۸ درجه بالای صفر برسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.