سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایمانیه:

سرعت توسعه فارس با هم افزایی بسیج شتاب گرفته است

استاندار فارس گفت: امروز دنیا پس از گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد است که روز به روز جبهه و وسعت انقلاب اسلامی و مقاومت دنیای آزادگان توسعه بیشتری پیدا کرده و امیدواریم که زمینه ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

محمد هادی ایمانیه در حاشیه رزمایش اقتدار بسیج در حرم مطهر شاهچراغ (ع) گفت: اقداماتی که امروز بسیجیان ما دراستان در جهت توسعه فرهنگی و اقتصادی فارس انجام می‌دهند قابل تقدیر است.

او گفت: همزمان با رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی و نهضت مقاومت، تمام اقشار و گروه‌های مردمی از کودکان، نوجوانان و جوانان گرفته تا میانسالان و سالمندان ما همه در عرصه مبارزه با ظلم و شعار اصلی انقلاب که استقلال کشور، آزادی واقعی و استقرار جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

ایمانیه گفت: امروز دنیا پس از گذشت ۴۵ سال از پیروی انقلاب اسلامی شاهد است که روز به روز جبهه و وسعت انقلاب اسلامی و مقاومت دنیای آزادگان توسعه بیشتری پیدا کرده و امیدواریم که زمینه ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

استاندار فارس گفت: نهضت مقاومت مردم فلسطین و لبنان با ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی و اشغالگر قدس که سعی کرد با خشونت و کشتار و کودک کشی خود را در منطقه غرب آسیا مستقر کند، اجازه نداد که اسرائیل غاصب به اهداف خود دست یابد و این نهضت را خاموش کند و دیدیم که آتش بس را نیز پذیرفت چرا که چاره‌ای جز تسلیم شدن در مقابل جبهه مقاومت نداشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.