سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلافات در حزب دموکرات بر سر جنگ غزه برای بایدن مشکل ساز شده است

به نوشته نشریه کنگره آمریکا اختلاف در حزب دموکرات بر سر رویکرد بایدن در قبال درگیری حماس و اسرائیل، آینده سیاسی آن‌ها را با مشکل مواجه کرده است.

روزنامه هیل (نشریه ویژه کنگره آمریکا) در مطلبی به اختلاف فزاینده در حزب دموکرات آمریکا بر سر رویکرد جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در قبال درگیری فلسطین و اسرائیل و تبدیل آن به یک مشکل سیاسی جدی برای دولت بایدن پرداخت.

این روزنامه نوشت: «اختلاف فزاینده در درون حزب دموکرات بر سر مدیریت بایدن در جنگ اسرائیل و حماس به یک مشکل سیاسی جدی برای رئیس جمهور ۸۱ ساله تبدیل شده است که با مشکل جذب رای دهندگان جوان و نیرو بخشیدن به پایگاه حزب خود مواجه است.»

به نوشته این روزنامه، دموکرات‌ها با اشاره به اقدامات بایدن در خصوص درگیری اسرائیل با حماس، نسبت به جذب آرای جوانان در انتخابات آتی ابراز نگرانی کرده اند؛ رویه‌ای که می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری و حتی انتخابات آتی کنگره ضربه‌ای به حزب وارد کند.

بر اساس نظرسنجی که توسط NBC News انجام شده است، ۷۰ درصد از رای دهندگان بین ۱۸ تا ۳۴ سال با سیاست بایدن در قبال خاورمیانه موافق نیستند.

گزارش‌ها همچنین نشان می‌دهند که بی‌میلی بایدن برای آتش‌بس از سوی اسرائیل به موضوعی جداگانه تبدیل شده است که باعث تنش بزرگ در میان حامیان مترقی دموکرات‌ها شده است. پیشتر بیش از ۴۰ دموکرات در مجلس نمایندگان خواستار آتش‌بس در خاورمیانه شدند.

طبق نظرسنجی‌ها میزان رضایت از سیاست‌های بایدن به دلیل حمایت از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه به شدت کاهش یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.