سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان ملکان

همایش جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان ملکان بمناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا در مسجد امام علی (ع) برگزار شد.

سردار بابازاده درجمع رزمندگان و ایثارگران بسیجی شهرستان ملکان گفت: رزمندگان و ایثارگران شهرستان ملکان در هشت سال دفاع مقدس ودر مقابله با جریانات تجزیه طلب کردستان کومله ودموکرات مردانه در مقابل دشمن ایستادند و قهرمانانه بر دشمن پیروز شدند.

وی با اشاره به مقام شامخ شهیدان گفت: این شهرستان با تقدیم ۲۲۴ شهید در دوران دفاع مقدس وبعداز آن در دفاع از حرم اهل بیت عصمت وطهارت به خوبی نقش خود را به نظام مثدس جمهوری اسلامی اداکرده است.

وی افزود:دفاع مقدس دوران با افتخاری است که انسان‌های وارسته و فداکار را به تاریخ شناساند و صحنه‌هایی زیبا و ماندگار را در تاریخ ثبت کرد.

فرمانده قرار گاه منطقه‌ای عاشورا گفت: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی از جان عزیز خود گذشتند و ما شاهد این ایثارگری‌ها در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس بودیم.

سردار بابازاده در ادامه افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی (ره) وسایر شهدای مدافع حرم از جمله شهید سید رضا مراثی از این منطقه تربیت یافتگان همان جبهه‌های دوران دفاع مقدس بودند.

برچسب ها: همایش ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.