سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه‌های ترویجی فرهنگی در استان کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای برنامه‌های ترویجی فرهنگی در استان، گفت : لیگ کتابخوانی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

نشست مدیران ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در راستای برگزاری لیگ کتابخوانی برگزار شد.

محمدامین بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه بیان کرد: تمام کتابخانه‌های عمومی استان دارای بخش کودک با فعالیت‌های ترویجی و فرهنگی کتابخوانی هستند که این برنامه‌ها با خدمات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان متفاوت است، زیرا برنامه‌های ما برای جذب کودکان به کتابخوانی است.

وی افزود: هر ۲ نهاد فرهنگی کانون و کتابخانه می‌توانند برنامه‌های فرهنگی و ترویجی مؤثری در ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار کنند.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در این دیدار گفت: کانون در اردیبهشت ماه سال گذشته ۲ هزار و ۹۵۰ نفر عضو داشته است که اکنون بیش از ۲۳ هزار نفر عضو فعال دارد و هفت هزار نفر هم مخاطب کانون‌های زبان ما هستند.

وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی کانون در منابع انسانی جامعه سرمایه‌ای مهم برای ما است، افزود: بیش از ۳۰۰ کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت مستمر فعالیت دارد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.