سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال گزارش خسارت‌های آبگرفتگی در بندر امام به هیات دولت  

جمع بندی خسارت‌های وارده آبگرفتگی در بندر امام خمینی به هیات دولت ارسال می‌شود.

 علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای مدیریت بحران استان گفت: در آبگرفتگی اخیر در بندر امام خمینی خسارت‌هایی به شهروندان عزیز وارد شده است.

او  با تشکر از صبوری و همراهی مردم در جریان آبگرفتگی در شهر بندر امام خمینی افزود: بررسی کارشناسی و ارزیابی خسارت‌های وارده به شهروندان در حال انجام می‌باشد.

استاندار خوزستان ادامه داد: ارزیابی خسارت‌ها به هیات دولت ارسال و تلاش می‌کنیم این گزارش به جلسه روز یک شنبه برسد تا با تصویب آن خسارت‌های شهروندان پرداخت شود.

آقای حسینی محراب می‌گوید: باید با مردم شفاف صحبت کرد و نسبت به افکار عمومی و شبهات پاسخ منطقی داده شود و ضمن بیان اقدامات کمبود‌ها و نواقص در موضوع مدیریت‌های بحران تشریح شود.

او گفت: در نشست امروز نیز آسیب شناسی نقاط ضعف آبگرفتگی‌ها اخیر و کم کردن مشکلات مردم در بارندگی‌های پیشرو مورد بررسی قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ت
۰۰:۱۵ ۰۳ آذر ۱۴۰۲
استانداردر بندر امام خمینی یه عده مسول از بالادستی تا پایین دستی بظاهرمومن بودجه برای سیل زده ها که میادبه یه عده مقداری میدوبقیشوبا هماهنگی و زد و خورد تصرف میکنند اینا گرگ در لباس گوسفندن.بالاترین مقام شهرکاربا نماینده ماهشهرنیست خود بندرامام بالاترین مسول که بودجه میاد زیردستش دزدی میکنه.به دادملت برسید