سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰۰ میلیون طلا، هدیه بانوان قزوینی برای بازسازی عتبات عالیات

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: امسال برای پشتیبانی از توسعه و بازسازی عتبات عالیات از سوی بانوان استان بیش از ۳۰۰ میلیون تومان طلا و زیورآلات اهدا شد.

 مهدی طاهرخانی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: در برنامه گلریزان امسال بانوان بسیاری برای تکمیل صحن و شبستان حضرت زینب (س) گُل کاشتند و بیش از ۳۰۰ میلیون تومان طلاجات و زیورآلات اهدا کردند.

وی با بیان اینکه صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف به دست هنرمندان و مهندسین و با کمک مردم ایران ساخته شده است، افزود: برادران عراقی تمایل داشتند صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی را خود بر عهده بگیرند که بر اساس رویای صادقانه‌ای از طرف یکی از علما کار ساخت آن بر عهده ایرانیان افتاد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات در استان گفت: خوشبختانه مورد لطف و عنایت حضرت زهرا (س) قرار گرفته و افتخار ساخت شبستان حضرت زینب (س) به ایرانی‌ها داده شده است که این یک امری ارزشمند است.

وی در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات گفت: با کمک دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت و جمع‌آوری هدایای نقدی و غیرنقدی آن‌ها خدمت‌رسانی به زائران و نیز نوسازی و بازسازی حرمین به صورت مستمر صورت می‌گیرد.

طاهرخانی پیش بینی کرد امسال با کمک خیرین و دوستداران اهل بیت (ع) بیش از ۱۶ میلیارد تومان هدایای نقدی جمع‌آوری و در امور بازسازی وتوسعه حرم هزینه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.