سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۴۰ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب طی دو سال در شیراز

مدیرعامل آبفای شهرستان شیراز گفت: از دو سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در شیراز شناسایی شده که تاکنون بخش عمده آن‌ها به انشعاب مجاز تبدیل شده و این روند تبدیل وضعیت همچنان ادامه دارد.

بهمن بهروزی با اشاره به شناسایی بیش از ۴ هزار فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرستان شیراز گفت: از کل انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی‌شده از سال ۱۴۰۰ تاکنون، بیش از ۳۳ هزار و ۶۰۸ فقره به انشعاب مجاز تبدیل شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اذعان داشت: در سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۰ هزار و ۲۲۶ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و از این تعداد ۱۵ هزار و ۵۸۵ فقره به مجاز تبدیل شد. تعداد انشعاب غیرمجاز در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۱ هزار و ۵۸۲ فقره بود که ۱۰ هزار و ۶۳۱ مورد آن به مجاز تبدیل وضعیت شد. 

او تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز از هشت هزار و ۲۲۵ فقره انشعاب غیرمجاز، هفت هزار و ۳۹۲ مورد به مجاز تبدیل شده و این عملیات همچنان ادامه دارد. 

 بهروزی با بیان اینکه انشعاب غیرمجاز به دلیل استفاده از اتصالات غیراستاندارد، سلامت شبکه آب را نیز در معرض خطر آلودگی قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: انشعاب‌های غیرمجاز در کنار خسارت‌های مالی، موجب هدر رفتن حجم زیادی از آب شرب و ایجاد مشکلات جدی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مشترکان خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.