سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از نخبگان علمی بسیج خواهر شهرستان بم

به مناسبت هفته بسیج از ۱۵ نفر از بسیجیان‌ علمی نخبه خواهر شهرستان بم‌ تجلیل شد.

سرهنگ‌مصطفی دهقانیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : به شهدا و شهید مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ،شهدا علمی کشور شهید احمدی روشن و شهدا عزیز غزه سلام درود میفرستیم. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بسیج و بسیجیان‌در هر میدانی وارد شدند موفق بودند چه در دوران دفاع مقدس جنگ تحمیلی بسیجیان از انقلاب دفاع کردند و بعد از ان در جنگ‌نیمه سخت هر جا فتنه‌ای بوجود امد بسیجیان حضور داشتند و ان را خنثی کردند در فتنه سال ۸۸بسیجیان فتنه‌را جم کردند شهید عجمیان‌نمونه بسیج و بسیجی شاخص بود در مقابل اغتشاش گران ایستاد و به شهادت رسید این فکر و تفکر بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : در هر جا که نیاز بود بسیج و بسیجیان حضور پیدا کنند و باری از دوش مردم بردارند بسیجیان حضور پیدا کردند نمونه ان کرونا بود بسیجیان چگونه از خود گذشتند و از جان خود گذشتند و به مردم و بیماران خدمت رسانی کردند.

سرهنگ پاسدار دهقانیان‌ افزود: در بحث کمک‌به محرومیت زدایی بسیجان با اردو جهادی کمک‌به مردم کردند و هر جا فکر و تفکر بسیجی بوده ما وموفق بودیم امروز انقلاب و تفکر و فکر بسیجی صادر شده است و تفکر بسیجی را در جبهه مقاومت شاهد هستیم که مصداق کامل ان سردار حاج قاسم‌سلیمانی است با تفکر رهبر عزیزمان این تفکر بسیجی است و اگر تفکر بسیجی نبود ممکن نبود چه اتفاقی بی افتد امروز جنایات رژیم کدوک کش صهونیستی را شاهد هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت: امروز در موضوعات علمی باید جهاد کنیم‌ و‌ جهاد علمی باید در آن جهاد کرد و برای تمدن سازی در دانشگا‌ها باید جهاد علمی کرد و در دانشگاه‌ها جهاد علمی باید انجام شود در دانشگاه‌ها جهاد علمی انجام‌نمیشود شما بسیجان و نخبگان علمی بسیج بتوانید مشکلی از مشکلات مردم را با علم خود حل کنید علمی ارزش دارد که مشکلی از مشکلات مردم را حل کند.

برچسب ها: بسیجیان ، تجلیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.