سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم آزادی‌خواه جهان نسبت به غزه و جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل حساس شده‌اند

مسئول هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیداری جهانی شکل گرفته در برابر نظام سلطه، گفت: امروز فلسطین به مساله‌ای فراتر از جهان اسلام تبدیل شده است.

سردار فضل‌الله کفیل در نشست هم‌اندیشی و جهاد تبیین اقشار بسیج در شهرکرد اظهار داشت: به برکت طوفان‌الاقصی، مساله فلسطین از جهان اسلام فراتر رفته است و مردم آزادی‌خواه جهان نسبت به غزه و جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل حساس شده‌اند.

وی ادامه داد: طوفان‌الاقصی یک پیروزی بزرگ برای جهبه مقاومت به شمار می‌رود چرا که قدرت پوشالی اسرائیل را از میان برداشت.

کفیل با بیان اینکه اسرائیل ماندنی نیست و به زودی نابودی آن را شاهد خواهیم بود، تصریح کرد: طوفان‌الاقصی قدرت پوچ رژیم اسرائیل را در هم پیچید و در حالی که طی ۷۵ سال گذشته برای قدرت‌گیری تلاش می‌کرد، اما تمامی اصول آن با این عملیات زیر سوال رفت.


بیشتر بخوانید


مسئول هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تقابل نیرو‌های مقامت در غزه با رژیم اسرائیل نشان داد که قدرت آمریکا دیگر برای رژیم اشغالگر قدس نجات‌دهنده نیست، اظهار داشت: اسرائیلی‌ها برای خود چهار رکن قدرت تعریف کرده بودند و اتکا به آمریکا برای آن‌ها قدرت می‌آفرید، اما طوفان‌الاقصی نشان داد اتکا به آمریکا نیز برای رژیم جعلی اسرائیل راهگشا نیست.

کفیل افزود: از سوی دیگر رژیم اسرائیل به قدرت ارتش خود خیلی می‌بالید و مدعی بود که چهارمین ارتش پرقدرت دنیا را در اختیار دارد، اما نیرو‌های جهادی غزه نشان دادند این ارتش بسیار آسیب‌پذیر است و ابهت دورغین آن یک شبه فرو ریخت.

وی با تاکید بر اینکه رژیم جعلی اسرائیل از همان ابتدا به صورت امنیتی شکل گرفت تصریح کرد: شکست قدرت امنیتی رژیم اسرائیل در طول ۷۵ سال عمر این رژیم جعلی بی‌سابقه بوده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.