سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

قهرمانان مدال آور سیستان و بلوچستان باید مورد حمایت قرار گیرند

استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم استقبال از فوتسالیست ناشنوای استان که موفق به کسب مدال طلای رقابت جهانی ۲۰۲۳ برزیل شد گفت: قهرمانان مدال آور استان باید مورد حمایت قرار گیرند.

 مراسم استقبال از طارق رئیسی فوتسالیست ناشنوای سیستان و بلوچستان که موفق به کسب مدال طلای رقابت جهانی ۲۰۲۳ برزیل شد شب گذشته با حضور محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان، عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی و جمعی دیگر از مربیان، قهرمانان، ورزشکاران و خانواده این قهرمان در فرودگاه بین‌المللی زاهدان برگزار شد.

فوتسالیست ناشنوای سیستان و بلوچستان دررقابت فوتسال قهرمانی جهان ۲۰۲۳ برزیل همراه تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بر سکوی قهرمانی جهان قرار گرفت و مدال ارزشمند طلا را برای مردم ایران به ارمغان آورد.

در این مراسم استاندار سیستان و بلوچستان با تقدیر از عملکرد طارق رئیسی، هیات ورزش ناشنوایان استان، حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و بهزیستی استان خواستار حمایت بیشتر از قهرمانان ملی و بین‌المللی و کشف و معرفی استعدادهای ورزشی در تمامی نقاط استان شد.

محمد کرمی بیان کرد: سیستان و بلوچستان جوانان با استعدادی در حوزه‌های مختلف بویژه ورزش دارد که باید زمینه بالفعل شدن استعدادهای خوب این جوانان فراهم شود.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز ضمن تبریک این قهرمانی اظهار کرد: حضور طارق رئیسی از شهرستان لاشار از توابع شهرستان نیکشهر در تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشور و افتخارآفرینی در جام جهانی فوتسال ناشنوایان ۲۰۲۳ برزیل نشان از توانمندی بالای جوانان به ویژه جامعه معلولان استان است و نشان می‌دهد باید حمایت‌های لازم از علاقه‌مندان به ورزش در رشته‌های مختلف انجام شود.

عباسعلی اویسی گفت: در حال حاضر با تعامل خوب اداره کل ورزش و جوانان، هیات ناشنوایان و حمایت‌های بهزیستی سیستان و بلوچستان در بسیاری از رشته‌های ورزشی جایگاه خوبی کسب شده و آقایان «مهدی بزی» قهرمان جهان در رشته کشتی فرنگی و «طارق رئیسی» فوتسالیست قهرمان استان در جام جهانی ۲۰۲۳ برزیل نمونه‌های شاخص این روند روبه‌رشد هستند.

وی خاطرنشان کرد: ضمن تدارک هدایای نقدی و پیگیری مساله اشتغال پایدار، در صورت تأمین زمین از سوی ارگان‌های مسوول، سازمان بهزیستی نسبت تأمین بخشی از هزینه‌های ساخت مسکن طارق رئیسی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان هم با تقدیر از عملکرد این ورزشکار و هیات ورزش ناشنوایان استان تداوم موفقیت‌ها را در گرو اجرای طرح استعدادیابی و شناسایی استعدادهای ورزشی و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی دانست.

مجتبی شجاعی رئیس هیات ورزش ناشنوایان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تقدیر از این ورزشکار، موفقیت‌های به دست آمده در این هیات را محصول کار جمعی اعضا هیات و تعامل و حمایت اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش ناشنوایان دانست و از میزبانی در چند دوره مسابقات کشوری خبر داد.

 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.