سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۸۰ پرستار جدید در خراسان جنوبی به کار گرفته می‌شوند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اضافه شدن ۲۸۰ پرستار جدید به کادر بهداشت و درمان خراسان جنوبی خبر داد.

موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۷۰ پزشک متخصص به کادر درمان خراسان جنوبی افزوده شدند، گفت: این پزشکان متخصص در همه گروه‌ها از حدود ۲ هفته پیش در استان حضور یافتند و تقسیم بندی آنان انجام شده است.

او افزود: در همه شهرستان‌ها پزشک متخصص مستقر داریم و امید است با افزایش ظرفیت نیروی انسانی بتوانیم خدماتی در شأن مردم استان ارائه دهیم.

موسوی میرزایی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود ۲ هزار و ۴۰۰ پرستار در ۱۴ بیمارستان استان مشغول خدمت رسانی به بیماران هستند اظهار کرد: ۲۸۰ پرستار جدید در آزمون اخیر پذیرفته شدند که به کادر بهداشت و درمان استان اضافه خواهند شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: رضایت نسبی از عملکرد پرستاران استان وجود دارد و تلاش می‌کنیم که مطالبات آن‌ها به موقع پرداخت شود.

او با اشاره به اینکه به ازای هر ماه، کارانه پرستاران پرداخت شده است تصریح کرد: تأخیر مطالبات مربوط به برخی بیمه‌ها است که در حال پیگیری برای رفع مشکل هستیم.

موسوی میرزایی عنوان کرد: پرداخت مطالبات، افزایش رفاه و اجرای عدالت از مهمترین اقداماتی است که برای جامعه پرستاری استان پیگیری شده تا منجر به ارتقای شاخص‌های بهداشتی، درمانی و پژوهشی شود.

در این مراسم ۲۴۰ پرستار نمونه بیمارستانی، استانی، کشوری و بازنشسته استان تجلیل شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.