سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رضایی:

اشراف اطلاعاتی مرزبانان ضرورت دارد

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: اشراف اطلاعاتی و به روز بودن اطلاعات مرزی ضرورت دارد و مرزبانان ما دارای شاخصه‌های مذکور هستند.

سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در کمیسیون اطلاعات و عملیات ویژه فرماندهی مرزبانی فراجا با تأکید بر اینکه مرزبانی عملکرد مطلوبی داشته است، افزود: نظم و انضباط، هوشیاری، مقابله با قاچاق کالا، مواد مخدر و مبارزه با گروهک‌های تروریستی، اشرار مسلح و معاندان جمهوری اسلامی ایران در مرز‌ها از جمله دستاورد‌های مرزبانی است که مرزبانان در این امر اهتمام لازم را داشتند.

سردار رضایی با تأکید بر ضرورت آمادگی عملیاتی مرزبانان، اظهار کرد: هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی ایران در معرض تهدید نیست؛ چرا که ایران اسلامی آرمانی عمیق و روحیه استکبارستیز دارد، پس می‌طلبد همواره و در همه حال آمادگی‌های لازم را در برابر تهدیدها، کنترل و مراقبت از مرز‌ها داشته باشیم.

وی بر ضرورت اشراف اطلاعاتی و به روز بودن اطلاعات مرزی تاکید کرد و گفت: به لطف خداوند متعال مرزبانان ما دارای شاخصه‌های مذکور هستند و همواره نسبت به ارتقا دانش مرزی و اطلاعات منطقه‌ای اهتمام لازم را دارند.

سردار رضایی در ادامه استفاده بهینه از تجهیزات به روز دنیا در رصد و پایش لحظه‌ای مرز‌ها را مهم برشمرد و افزود: آموزش‌های تخصصی و ارتقا توان عملیاتی، تکمیل طرح‌های انسداد مرز، افزایش تعاملات درون و برون سازمانی و هماهنگی‌های دیپلماسی در راستای افزایش ضریب امنیتی امری مهم و مورد تاکید در مرزبانی است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اهمیت امنیت در مرزها، گفت: مرزبانی به عنوان یک نیروی نظامی و دفاعی با تلاش شبانه روزی در مرز‌ها نقش بسیار پررنگ و بزرگی در امنیت کشور دارد.

وی با بیان اینکه خدمت در مرزبانی عبادت بوده و تأمین امنیت مرز‌ها دغدغه مرزبانان است، اظهار داشت: امروز مرزبانی در حراست و پاسداری از مرز‌های میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نبوده و مرزبانان تا پای جان از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرده و هیچ گاه اجازه تعدی به دشمنان را در مرز‌ها نخواهند داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.