سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مقامات وزارت صحت عامه از شفاخانه امام خمینی(ره)

مقامات وزارت صحت عامه در سفر به بامیان از شفاخانه ‌۱۲۰ بستر امام خمینی (ره) و از امکانات و تجهیزات طبی آن بازدید کرد.

اسحاق صاحب‌زاده، معین مالی و اداری وزارت صحت عامه کشور و هیأت همراه وی در سفر به ولایت بامیان، از شفاخانه ۱۲۰ بستر امام خمینی (ره) و شفاخانه ۳۰ بستر انتانی ولایت بامیان بازدید کرد.

به گزارش دفتر مطبوعاتی مقام ولایت بامیان معین مالی و اداری وزارت صحت عامه طالبان در ابتدا از روند عرضه خدمات صحی برای بیماران در شفاخانه انتانی ۳۰ بستر مرکز بامیان بازدید کرد و تاکید نمود که کیفیت خدمات صحی این شفاخانه بهتر شود.

معین وزارت صحت عامه کشور و هیئت همراه در ادامه این سفر خود به شفاخانه ۱۲۰ بستر امام خمینی (ره) رفته و از پیشرفت کار این شفاخانه نظارت نمود و همچنان از امکانات و تجهیزات طبی و شعبات مختلف این شفاخانه بازدید کردند.

از سوی دیگر حسین توکلی، مسئول پروژه اعمار و سرپرست شفاخانه ۱۲۰ بستر امام خمینی (ره) در ولایت بامیان از حضور معین اداری وزارت صحت عامه کشور در این شفاخانه استقبال نموده و اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی گروه مهندسان کار ساخت این شفاخانه تکمیل شده است و ما در حال جابجای تجهیزات طبی و آماده‌سازی شعبات مختلف این شفاخانه برای ارائه خدمات صحی می‌باشیم.

به گفته وی شفاخانه ۱۲۰ بستر امام خمینی در آینده نزدیک آماده ارائه خدمات صحی پیشرفته برای مردم بامیان و ولایات همجوار خواهد بود.

شفاخانه تخصصی۱۲۰ بستر امام خمینی (ره) در ولایت بامیان در بخش‌های عملیات و پیوند قلب، کلیه، گوارشی، بینایی، داخله عمومی، اطفال، زایمان و مراقبت‌های ویژه فعالیت خواهد کرد.

برچسب ها: بامیان ، طالبان ، شفاخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.