سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۵ پاسگاه‌ پلیس راهور در کشور/ ۱۸ هزار کامیون با بارنامه جعلی شناسایی شدند

رئیس پلیس راهور گفت: از سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۰۳ باب پاسگاه احداث شده است و امروز هم ۱۵ پاسگاه در استان‌های کشور افتتاح می‌شود.

 

سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان‌های جدیدالاحداث پلیس راه و راهور سراسر کشور اظهار کرد: بحث احداث پاسگاه‌ها و مدیریت راه‌ها همیشه اولویت پلیس راهور بوده است. در دولت اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه انجام شده است و چینش پاسگاه‌ها تناسب خوبی با شهرها پیدا کرده است.

هادیانفر با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۰۳ باب پاسگاه احداث و ۱۷۷ پاسگاه‌ها بازسازی انجام شده است تصریح کرد: ارزش ریالی این ساخت و سازها و بازسازی‌ها بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

افتتاح ۱۵ پاسگاه جدید

وی با بیان اینکه امروز ۱۵ پاسگاه در استان‌های کشور افتتاح می‌شود، گفت: این پاسگاه‌ها در استان‌های خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، ایلام، شرق تهران، گیلان، گرگان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بندرعباس، مازندران و یزد هستند‌.

شناسایی بارنامه‌ جعلی کامیون‌ها

در این جلسه داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری نیز اظهار کرد: از ابتدای سال، ۱۸ هزار کامیون که بارنامه جعلی داشتند و با این بارنامه‌ها سوخت جابه‌جا می‌کردند شناسایی شدند که با شناسایی و توقیف این کامیون‌ها ۳۳ میلیارد ریال صرفه‌جویی در سوخت داشتیم.

اتوبان تهران-قم دیگر ظرفیت ندارد

رئیس سازمان راهداری با بیان اینکه اتوبان تهران-قم دیگر ظرفیت ندارد و تبدیل به اتوبان همت شده و جوابگوی این حجم از تردد نیست خاطرنشان کرد: در گذشته فقط آخر هفته‌ها ترافیک بود اما اکنون هر روز هفته شاهد ترافیک در اتوبان تهران ـ قم هستیم، و باید کنار اتوبان تهران ـ قم یک لاین اضافه کنیم یا ظرفیت جاده قدیم را بالا ببریم تا شاهد این حجم از ترافیک نباشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.