سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پی برودت هوا

نحوه فعالیت مدارس کردستان برای فردا اعلام شد

مدارس برخی شهرستان های کردستان فردا یکم آذر، با دو ساعت تاخیر آغاز به کار میکند.

آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد: به اطلاع دانش آموزان عزیز، فرهنگیان محترم و اولیای گرامی می‌رساند، با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار محترم و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان به دلیل برودت هوا فردا چهارشنبه مورخه اول آذر ماه، کلیه مدارس روستایی در شیفت صبح در دوره‌های مختلف تحصیلی با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح آغاز خواهد شد.

همچنین مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهری شهرستان مریوان در نوبت صبح فردا چهارشنبه اول آذرماه با تاخیر از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز می شود.

به اطلاع دانش آموزان عزیز، فرهنگیان محترم و اولیای گرامی می‌رساند، با عنایت به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان دیواندره به دلیل برودت هوا (کاهش دما تا ۵-) فردا چهارشنبه اول آذرماه ماه، فعالیت مدارس روستایی در شیفت صبح دوره‌ی ابتدایی شهرستان دیواندره با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح آغاز می شود.

همچنین مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهری شهرستان دیواندره در نوبت صبح فردا چهارشنبه اول آذرماه این شهرستان نیز با تاخیر از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.