سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال چشمگیر یزدی‌ها از پنجمین جشنواره قصه گویی بومی و محلی چله قصه‌ها

مدیرروابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: رویداد‌های قصه گویی استان بیش از ۱۹۰ هزار مخاطب داشت.

فرنام مدیرروابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد گفت: در رویداد قصه گویی چله ها و پنجمین جشنواره قصه گویی بومی و محلی ۱۵۵ قصه گو بر روی صحنه رفتند و با اجرای هنرمندانه خود توانستند با شعار با قصه لبخند بسازیم برای بیش از دو هزار مخاطب حاضر در تالار فرهنگ شهرستان اردکان لحظات شادی را ایجاد کنند.

او افزود: با اعزام ۹ قصه گو به روستا‌های احمد آباد و ترک آباد با هدف برقراری عدالت اجتماعی، بیش از ۷۰۰ دانش آموز روستایی از این فرصت بهره‌مند شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گفت: در حاشیه جشنواره قصه و قصه گویی در شهرستان اردکان که با حضور اساتید، داوران و قصه گویان بین المللی و کشوری برگزار شد، فرصتی مناسب برای بیش از ۱۶۰ معلم ومعاون پرورشی و عموم مردم این شهرستان در زمینه آموزش با قصه گویی ایجاد کرد.
فرنام گفت: پخش زنده این دو رویداد فرهنگی در پیام رسان شاد با استقبال کاربران مواجه شد و در مجموع توانست رکورد بیش از ۲۶ هزار مخاطب بر خط و بیش از ۱۹۰ هزار تماشا را برای خود به ثبت برساند.

برگزاری دو رویداد قصه گویی پنجمین جشنواره قصه گویی بومی و محلی چله قصه‌ها و مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری در شهرستان اردکان با استقبال بی نظیر مردمی روبه رو شد.

 رویداد قصه گویی و پنجمین جشنواره قصه گویی بومی و محلی چله قصه‌ها و مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری در تالار فرهنگ شهرستان اردکان از ۲۱ آبان آغاز و در ۲۵ آبان به کار خود پایان داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.