سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکلیف همه دستگاه‌ها در خصوص قانون جوانی جمعیت روشن است

معاون استاندار قزوین گفت: تکلیف قانونی همه دستگاه‌ها در برابر قانون جوانی جمعیت کاملا روشن است و کم کاری در این حوزه به هیچ وجه پذیرفته نیست.

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری قزوین در جلسه ستاد جوانی جمعیت با بیان اینکه مسئله قانون جوانی جمعیت روشن و ضرورت آن آشکار است، گفت: به کار بردن تعبیر جنگ جمعیتی برای این بحران درست است چرا که بحران جمعیت، اقتصاد، امنیت و همه موجودیت ما را مورد هدف قرار داده و شمارش معکوس آغاز شده است.

وی افزود: استان قزوین در بین ۱٠ استان بحرانی در حوزه جمعیت است و باید تلاش کنیم در این زمینه برنامه ریزی جدی داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری گفت: قانون جوانی جمعیت آبان ۱۴٠٠ تصویب شده و باید دید در این ۲ سال چه اقداماتی صورت گرفته است؛ این خوب نیست که دستگاهی بگوید نسبت به ماده خاصی از قانون تکلیفش مشخص نیست و کاری صورت نگرفته است.

کاظمی تأکید کرد: اگر ابهامی در قانون وجود دارد باید در دبیرخانه مطرح تا موانع و مشکلات حل شود، دبیرخانه موظف است که موانع را در سطح استان و سطح ملی بررسی کند و اقدامات لازم برای حل آن را انجام دهد، کار‌ها نباید متوقف شود و نیاز است که همه دستگاه‌ها پای کار باشند و عزم همگانی ایجاد شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.