سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پروژه آموزش ویژه دوره سرد سال در قزوین

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از آغاز طرح آموزش ویژه دوره سرد سال و نحوه مصرف ایمن و بهینه گاز در استان خبر داد.

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: طرح آموزش نکات مربوط به مصرف ایمن و مصرف بهینه گاز طبیعی از امروز با حضور کارشناس شرکت گاز در حسینیه شهرک دانش قزوین کلید خورد.

وی افزود: در این طرح کارشناسان شرکت گاز با حضور در مساجد، پایگاه‌های بسیج، مدارس و اجتماعات مردمی به آموزش نکات اصولی مربوط به مصرف ایمن و بهینه گاز خواهند پرداخت.

حجتی‌پور این اقدام را در راستای افزایش آگاهی‌رسانی به شهروندان، دانست و افزود: با توجه به آغاز فصل سرما بر نحوه مصرف ایمن گاز با هدف پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه و افزایش خودآگاهی خانواده‌ها در مراقبت از جان خود فرزندانشان تاکید ویژه داریم.

این مسئول همچنین بیان کرد: دومین اولویت شرکت گاز استان قزوین آموزش روش‌های پیشگیری از هدررفت گاز و مصرف بهینه آن است تا با توجه به افزایش مصرف در فصل زمستان، با صرفه‌جویی عمومی بتوان حتی از احتمال قطعی و افت فشار گاز پیشگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه به تفاهمنامه این شرکت با آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: این اقدام نیز در ادامه طرح آموزشی این مجموعه و با هدف نهادینه ساختن فرهنگ مدیریت صحیح مصرف انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.